Γιατί να γίνω μέλος

Παρακάτω αναφέρονται μερικές από τις υπηρεσίες που η ΕΠΑΜ προσφέρει στα μέλη της:

  • Χρήση του λογοτύπου της ΕΠΑΜ που συνεπάγεται αυτοδέσμευση παροχής υπηρεσιών αναβαθμισμένης ποιότητας όπως ορίζει ο Κώδικας Δεοντολογίας
  • Παρουσία εταιρικού λογοτύπου & προφίλ στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ΕΠΑΜ με απευθείας σύνδεση στην ιστοσελίδα του μέλους, καθώς και παρουσία στο έντυπο υλικό της ΕΠΑΜ
  • Πληροφόρηση σχετική με τους κανόνες ασκήσεως του εμπορίου από απόσταση μέσω της πολυετούς σχέσης με την αγορά.
  • Συνεχής επαφή και εκπροσώπηση σε δημόσιους φορείς για υποστήριξη θέσεων του κλάδου και αποφυγή δυσμενών ρυθμίσεων 
  • Διαμεσολάβηση όταν χρειαστεί για λύση παραπόνων καταναλωτών σε περίπτωση που κινδυνεύει η δημόσια εικόνα του κλάδου
  • Μεσολάβηση της ΕΠΑΜ με δημοσιεύματα, παρεμβάσεις στις αρχές & υποστήριξη των θέσεων του κλάδου σε κλαδικές κρίσεις
  • Παραλήπτης των newsletters της ΕΠΑΜ με θέματα της σύγχρονης επικαιρότητας και της δράσης των μελών της. 
  • Kαλύτερες τιμές ή και δωρεάν συμμετοχή σε σχετικά συνέδρια και workshpos εντός και εκτός Ελλάδος
  • Αποκλειστικά στατιστικά αποτελέσματα ερευνών που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο 
  • Διαμόρφωση πολιτικής του κλάδου μέσω συμμετοχή σε γενικές συνελεύσεις, διοικητικά συμβούλια & συναντήσεις 
  • Λήψη κατόπιν αξιολόγησης του Διεθνούς Σήματος Εμπιστοσύνης (TRUSTMARK)TRUSTONLINE με την  υποστήριξη της ΕΠΑΜ και της ΕΜΟΤΑ και η ανάρτηση του ηλεκτρονικού καταστήματος στην Ευρωπαϊκή ηλεκτρονική λίστα πιστοποιημένων καταστημάτων της ΕΜΟΤΑ.
  • Παροχή συμβουλών σε θέματα στρατηγικής πολυκαναλικών πωλήσεων των διαφόρων καναλιών πώλησης σε περιβάλλον Omni Channel.

Αίτηση Μέλους

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας στο e-mail σας


toplink